Zoeken in veelgestelde vragen

Vraag

Hoe kan ik een accommodatie reserveren?

Ons antwoord

Er zijn twee mogelijkheden om een accommodatie te reserveren. De eerste mogelijkheid is om gemakkelijk en snel 24/7 via de website een reservering te maken.

Een reservering via de website maken gaat als volgt:

Stap 1: Aangekomen op de pagina van het gewenste park, vult u uw gewenste aankomstdatum en verblijfsduur in, met hoeveel personen u wilt verblijven en tot slot of u met of zonder hond verblijft. Vervolgens klikt u op de zoek button.

Stap 2: In de volgende pagina verschijnen vervolgens de beschikbare accommodaties en de daarbij behorende prijzen. Wanneer u een huisje heeft uitgezocht die aan uw interesses en behoeftes voldoet, klikt u op de boek button.

Stap 3: U komt nu in het boekproces. In de eerste boekstap is het nog mogelijk om aanpassingen te maken of extra dingen bij te boeken, denk hierbij aan een extra handdoekenpakket, keukendoekenpakket en/of een annuleringsverzekering tegen betaling. Reist u met een baby, is het in deze stap ook mogelijk om kosteloos en kinderbed en/of kinderstoel bij te boeken. Indien u nog een kortingsvoucher heeft, kunt u deze ook toevoegen aan uw reservering. Wanneer u alles heeft gecontroleerd en u klaar bent om de boeking definitief te maken, klikt u in het rechterkolom op de button ‘naar gegevens’.

Stap 4: U komt nu in de tweede boekstap van uw reservering. In deze boekstap vult u uw NAW-gegevens (naam, adresgegevens, telefoonnummer en een mailadres) in.

Stap 5: Nadat u al uw gegevens akkoord heeft ingevuld, kunt u verder naar de laatste boekstap: controle en betaling. In deze boekstap kunt u kiezen hoe u uw reservering wilt betalen. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden: iDeal, bankoverboeking of met creditcard (+ €2,98). Nadat u uit deze mogelijkheden heeft gekozen, klikt u op de ‘bevestigen & betalen’ button en is uw reservering succesvol afgerond.

De tweede mogelijkheid om een reservering te maken is om contact op te nemen met ons Contact Center, tel. 020-8006040 (de gebruikelijke belkosten). Mocht u een vraag hebben waarvan u het antwoord niet op onze website kunt vinden, kunt u uiteraard ook contact opnemen met het Contact Center.

Openingstijden Contact Center:
Dagelijks bereikbaar (ook weekenden en feestdagen) van 09:00 tot 17:00 uur.